2009年7月12日星期日

終於買到"四葉妹妹"Figure喇!


2009.07.12
四葉妹妹真係好可愛,她不但好天真、好傻,而她那股單純的傻勁及對每樣事物的好奇與認真實在太搞笑了!


上星期無意中在一個Blog友的網誌上看到他以超筍價買到"四葉妹妹"Figure公仔,於是便心郁郁想擁有一盒。可惜Blog友只記得那兒是地舖,卻沒有詳細地址,故只好上網搜尋,但只見到一d討論區話石硤尾街市附近一間玩具店有售(我都唔知係唔係Blog友那間)...... 
於是星期六放工後便約埋細家姐一齊去石硤尾找,碰碰運氣!
在三號風球懸掛之下,我哋大約2:00pm去到石硤尾街市附近,行了不久便見到一間店舖叫"玩具特賣場",但竟然是落了閘!唔通執咗笠!?
 
於是我向隔鄰的五金鋪詢問,而老闆話:平時佢11:00am就開咗囉喎,咁晏都唔開可能今日唔開鋪啦!
吓!專程放工過來,竟然要吃閉門羹,too bad!! 正打算離開時,回頭一看......咦,竟然見到有人在玩具店門前準備開閘!? 噢!原來玩具店一向都係2:00pm才開門做生意o架!隔離o個阿叔老點,差d俾佢搞到我miss咗呢間玩具鋪添!
見玩具鋪的老闆娘開了門,我們便二話不說入去問佢有無"四葉妹妹"figure公仔賣?佢指一指架上......Yeah, that's what I want!
正當我o地心大心細,考慮緊好唔好買兩盒(一盒用來影相,一盒用來收藏)時,老闆娘話只係賣淨兩盒,所以便扑鎚買哂兩盒。
嘻嘻!最後兩盒"四葉妹妹"特價貨都俾我哋買到~~ Lucky!
(以特價$45買到一盒山口式figure公仔,超底呀!)

之後我哋就嚮店鋪門口影相,但可能因為三號風球,當時條街真係好大風,好難影得靚。老闆娘見我哋搞咁耐,便出來給了我們一張"四葉妹妹第二代Figure"的單張!Wow...so cute! 可惜老闆娘話呢款Figure公仔無貨丫,否則我可能會買埋佢!

(老闆娘送給我們的"四葉妹妹第二代Figure"單張)

第一代四葉妹妹figure只有一款表情給替換,而我最喜歡四葉妹妹的咪起眼大笑的樣子卻欠奉。唔緊要啦!反正四葉妹妹憤怒的表情亦相當搞笑。I love that, too!
 
(盒的側面及內裡的配件)

(盒的正、背面及盒內的單張)

當日回家前,我同細家姐已急不及待開了其中一盒,即時帶四葉妹妹到處取景影相。相信未來幾日我都會忙於為四葉妹妹拍照了。



沒有留言:

發佈留言