2009年8月4日星期二

One More四葉妹妹


2009.08.04
自從買到「四葉妹妹」第一代figure公仔之後,就好想買埋第二代(Delux暑假版),可惜第二代是20088月出產的,依家事隔成年,好多地方都已經無得賣。
上星期在網上見到銅鑼灣一間玩具鋪有「四葉妹妹」第二代賣,oo拿林打電話問仲有無貨。佢話有,不過依家店舖無!咁即係有定無呀?於是我留了手提冧巴,叫他有貨就call我!
第二日,那店鋪call我話件貨到咗。.....吓,真o架!
快d放工啦,我要飛奔去買第二代四葉妹妹呀!等待的心情既緊張、又興奮,我諗我仲開心過接新娘呀...... 

(Yeah!終於買到手喇! 呢盒就係四葉妹妹第二代喇!)



(同個盒360度影番張相先!)

(點解有罐汽水?  )
(....因為去買的途中見到汽水公司做宣傳,免費派汽水...Lucky!)


(新、舊四葉妹妹大合照)

(剪綵喇...開盒喇!)

(嘩!好多配件呀!仲有好多個四葉妹妹的表情添!)


(個盒裡面張咭仲可以用嚟做背景添!)


(你睇!藍天白雲下的四葉妹妹特別開心......)


(我最鍾意四葉妹妹笑到咪起雙眼的樣)


(嚟個close up.........!)

今次呢盒figure公仔沒有特價,要成HK$180/。對於平時吝嗇的我來說,可以話係轉死性、破天荒咁豪。大出血之後,睇怕呢個月都要勒緊褲頭,餐餐帶飯/捱麵包先得 lu...

你仲笑得咁開心!? 為咗你......搞到我呢個月無飯開喇!




沒有留言:

發佈留言