2012年3月2日星期五

高雄馬拉松之旅~後記


😠執咩行李呀?家陣我病咗,你哋都咁開心,有無人性o!!
****

高雄馬拉松之旅~後記:
今次一個人去旅行,出發前遇到不少困難,其中以出發前的腳痛(ITB pain)及冒感(咳極都唔好)最叫我煩惱,加上我的妃人憂天性格,為我帶來不少無形的壓力,曾經想過放棄!
不過,咁辛苦才報到名參賽,又唔甘心輕言放棄!
所以在籌備的這段期間,好勝的我要多次進行自我的心理調節……
真係唔知咁辛苦為乜?
感謝主,首次的個人旅程終於完結!
雖然我是一個人旅遊,但我一點也不覺得悶,反而很享受一個人獨處的寧靜及自由自在的時間。
雖然今次旅程健康欠佳,但好彩係Solo Trip,病的時候,唔想行就唔行、唔想食就唔食,不用顧慮同伴的感受、不怕掃人家的興,亦不會麻煩到同伴照顧我!
當然我都喜歡與三五知己去旅行,吃喝玩樂一番,但係好多時唔係咁易夾到時間。
如果要左夾右夾、一拖再拖的話;倒不如坐言起行,及時行樂...... 一個人去又可妨呢!
咦~似乎我很適應Solo Trip咁喎!咁我今後咪可以學我的偶像(高木直子)咁,一個人去旅行囉!
Yeah~下次去邊度好呢?
剛巧今日看到《都市日報》有一篇文章~
 
唔怪得之我跑「澳門馬拉松」之前又感冒,跑完之後的個半月又再中招,一直病到出發去跑「高雄馬拉松」,到依家跑完一個月都未完全好番哂啦!

沒有留言:

發佈留言