2012年2月29日星期三

高雄馬拉松之旅~Day 4 (完結篇)


2012.02.07Tue.
完結所有行程,是時候出發去機場了。
由於捷運卡已沒有餘額,而每次增值至少NT$100,但由高雄去機場只需NT$35,故我最後的這程便買單程票~
(捷運的單程票是一個膠coin,只需掃一掃感應區便可入閘去月台,出閘時將膠coin投入機內便可)

 (coin一面印有單程票字樣,另一面是印有捷運的logo)

(到達高雄國際機場的捷運站,當然要蓋番個紀念章啦)

大約25分鐘便到達機場站,雖然高雄機場沒有台北機場咁大,但機場內都好多嘢睇~

(高雄國際機場唔算大,不過裝潢及設備都不俗)

(呢度有個大佈景板,俾人影相留念及蓋紀念印)

(買唔夠手信仲可以嚮呢度補給添)

(回程都係坐中華航空)

行了一陣便夠鐘check-in,本來我打算好似來台灣時那樣不寄運行李,但櫃位服務員話呢班機是細機,而我的喼超過5KG不能hand carry,所以只好寄運啦!
過關入境後,尚有2小時才登機,我當然帶埋四葉妹妹周圍行,八掛吓啦!
雖然呢度唔似得台北機場咁有個Hello Kitty候機室,不過都有幾多嘢睇,一d都唔會悶;不經不覺便到了登機的時候了~
(過關後便見到免稅店及不少名牌店)

(當然唔少得手信店,俾離境的遊客作最後衝刺啦!)

(我都唔執輸,買了一個鳳梨酥造型的磁貼做手信)

行完店舖,繼續周圍逛,帶四葉妹妹佢哋四圍影吓相~

(呢度有個小朋友corner,播緊卡通片)

(草菇櫈~ cute 啊!)
 
(雖然無Hello Kitty,但係有史力仔)

(嘩!呢度仲有免費按摩椅服務,好體貼啊!)

(估唔到台灣都係一個宗教自由的國家,這裡有不同宗教的祈禱室給旅客上機前安靜心靈)

(另一處設有免費上網服務,真係不愁寂寞呀!)

(雖然係室內,但係都有一個花園,d花係真花嚟o)
 

(今日都未食lunch,嚮呢個靚靚小花圃食少少嘢才上機)

(等陣就係坐華航機回港了)

(話咁快就夠鐘登機了)

(呢架機係細機,所以無電視睇)

(好彩mark到個窗口位)

(起飛後,窗外的雲海令我&四葉妹妹目不暇給)

(飛行時間只是一小時,但由於飛行中途遇氣流,故延遲了20分鐘才派餐,所以我只得十多分鐘時間用餐)

(終於順利到達香港機場,並取回寄運的行李)

以往返港後我都是坐巴士由機場回家,但今次因為有其它地方要去,故選擇了坐機鐵再轉乘地鐵。這次係我咁大個女第一次坐機鐵
一去到月台就見到有車,由於班次比較疏(15分鐘一班),故我嗱嗱聲影張相便入了車廂。上車後我當然又係扮哂遊客咁周圍拍照啦。
中途我忽然諗起,我好似無買車票,亦好似無需拍卡過閘就入到月台喇喎?!
好彩我係香港人,有八達通卡!奇怪~當我去到青衣站轉港鐵時,一拍卡,佢竟然知道我係由機場過來,扣我HK$60!!
如果我是外國遊客,無買票又無八達通,咁點出閘呢??

(第一次坐機鐵,當然要影番張相啦)

短短43夜的旅程便造就我人生的多個「第一次
 第一次一個人去旅行
 第一次去台南
 第一次參加「海外半馬」項目
 報名「海外超半馬」時,第一次匯錢去外國銀行。 (手續費好啊!)
 第一次坐香港的機場鐵路

雖然好多人一早已經歷過以上的事情,沒甚麼特別;但在我來說:第一次就係第一次,每件事都令我難忘,充滿新鮮感、充滿喜悅!
當然若不是藉著那加給我力的 主,我什麼都不能作!
祂在適當的時候便會為我提供幫助,令整件事得以圓滿順利完成!
感謝 主為我安排了這一次奇妙之旅,豐富了我的人生,讓我經歷 神的大能!

記得上年跑完「東京馬拉松2011」回港後一星期,日本便發生世紀大地震。
估唔到今次跑完「高雄馬拉松2012」回港後不夠一個月,台灣便發生地震!幸好今次沒有造成太大的傷亡情況~
 (新聞來源am730)

又一次感謝 主,讓我免於災難!
其實幸福並不是必然,機會亦不會時常出現;所以有甚麼事想做,便不應遲疑、不要等待明天了!(當然想做的事是指正確的、不傷害他人的事啦)

沒有留言:

發佈留言