2012年6月24日星期日

奧運歡樂跑2012


2012.06.24
無嗱嗱上星期四開始喉嚨痛,昨日早上發覺有兩聲咳!唔係呀化,又中招!!??
今早凌晨三時半便咳醒,一直不能好好入睡,到了5:30am我便起床準備今日的「奧運歡樂跑2012」。其實今日只係跑5.6km,所以不用太多準備,但因為瞓唔到,唯有早點起床啦!


(6月份並不是跑步的好季節,27°C/ 70%實在太熱太濕了)

列車到達欣奧站時,便看到下大雨,心感不妙。7:00am到達迪士尼(起跑處),雖然沒有下大雨,但卻污雲密佈。


(我比預定的7:20集合時間早了約20 mins到)


(到達時天色已不佳)


(行去報到處已開始有毛毛雨)

由於我是由公司報名的,故要等同事到達才取到跑手包。反正有時間,到處拍拍照罷。點知忽然下起大雨來,只好躱進贊助商的booth內暫避。雨勢斷斷續續,有時還狂風暴雨添!好不容易等到同事到來,取過號碼布後,我便寄存行李及進行熱身。冷不防又下了一陣大雨,弄至我未起跑先濕身。
 (早了到達會場)

 (到處行吓兼拍照)


(大會的更衣室)


(第一次在跑賽會場見到有小食亭)


(廁所陣)


(影影吓相忽然落大雨)



(雨勢愈下愈大)
 

 
(大會分兩批起跑,我是綠色8:10am,另一批紅色是8:30am起跑)


(等起跑時又灑一陣大雨,搞到地下濕哂)


(8:10am準時開跑)

終於到了8:10am準時開跑,雖然起跑後已再沒有下雨,但這樣的蒸一蒸,加上今早氣溫有成28C,濕濕熱熱跑到我身水身汗;而且地面濕滑,要就住嚟跑,都幾辛苦。仲有,因為今朝等攞跑手包遲了,所以做完熱身後都無時間食嘢,故跑到約4k我便開始肚餓,有少少腳軟添!幸好全程只是5.6km,不算太長,而且沒有大上大落,所以都算OK,最終我以322525完成5.6km的路程。

(順利以32分25秒完成5.6K)

(順利完成賽事後周圍行吓先)
 


(大會其中一個贊助商)


(職員為參加者用手機繪像)
 

 
(完成後會傳送致參加者的手機)

 (大會另一贊助商)


(有一個大
Banner俾參加者扮奧運安馬選手)


(又有有獎問答遊戲)

 

(大會舞台有表演)

(大會司儀-- DJ李志崗)


(今朝起跑時用手機影,質素麻麻;
離開前去起跑點補番影張相先)


(臨走前去攞番張
Cert及紀念品先)


Hea咗咁耐,係時候回去沖過涼、食番個靚早餐醫肚)
 
雖然今次路程短短,但亦造就了我多項人生之「最」:
最短路程的一次  (只有5.6km)
最快完成的一次  (只需33分鐘)
起跑前最大雨的一次 (幸好起跑後便停雨)
最遲月份的一次  (未試過6月份參賽)
最熱的一次       (28C-- 太熱了)
最不正統的一次   (無晶片計時,証書竟然連參加者姓名都無)


(重溫番今次的路線先)


(今次的號碼布及跑衫)


(跑衫的背面)


(今次的紀念品:雨傘、頭巾及廸士尼扇,當然唔少得證書留念啦)


(一心為了攞張由奧委會發出的證書而參加,
怎知證書既沒有時間,亦沒有參加者姓名)

跑完今次真係要好好唞暑,希望日後有機會再跑時,唔會又遇上咳嗽啦!

沒有留言:

發佈留言