2013年5月6日星期一

韓國櫻花馬拉松之旅~Day 5 (下)


2012.04.16
行完「龍頭山公園」沿自動電梯落番去光復洞,附近有間郵局,我哋入去買了郵票,然後再去樂天百貨店(shopping mall)搵吓有無post card賣。最終Bonnie買了一pack名信片,佢話可以送一張給我,所以我可以慳番!接著就在shopping  mall地下的food courtLunch……


(在樂天百貨店的五樓搵到有名信片賣)


(來到韓國,當然要食石頭飯啦!6500won<HK$49>)


(先買票,收銀員會給你一個號碼機,
當號碼機著燈時便可以去
counter取食物)


(我的石頭窩飯和Bonnie的牛肉定食)

食飽飽之後,我們便繼續行程:先去附近的Dry Fish Market 然後再去「札嘎其市場」買手信……


(途經一檔賣鯛魚燒,好似幾好味咁噃,可惜我已食飽飯!)



(這裡便是Dry Fish Wholesales Market)

(幾條街都係賣魚乾類產品,有批發亦有零售)
 



(我們的最一站 -- 札嘎其市場)


(市場大樓前的海岸街邊有不少海鮮檔)

札嘎其市場有7層,第一層是賣海鮮、第二層是吃海鮮及賣魚乾類產品、第三層有露台,而其他層樓更有餐廳、室內屏幕哥爾夫球練習場、Guest House等,而天台仲有天空花園(瞭望台)……有趣、有趣!Let’s Go!


(札嘎其市場有咁多層,梗有一層啱睇)


(每個入口都有些海洋生物裝飾……cute)


(一般人都會在下層海鮮檔落order,然後上呢層等食)

(呢檔賣乾貨,有個懂普通話的人招呼我們,所以我在這檔買了很多河豚乾)

(在三樓的露台有枱椅,Bonnie在這裡寫剛才買的名信片)


(我又寫,Bonnie送我一張名信片<圖片是海雲台>)



(寫完名信片,在露台遠眺拍照先)



(欲窮千里目,更上一層樓。最後我哋上去天空花園拍照
)

因為天空花園好大風,所以我們只逗留一會,遙望吓「影島大橋」等海景便走了。

離開札嘎其後,我們便返回光復洞的郵局寄post card。之後見時間尚早,於是去了Starbucks嘆了咖啡。


(離開札嘎其魚市場,在樓下的海岸路又見到許多新鮮的海產)



(寄番張post card俾自己先)


(第一次在韓國飲Green Tea Latte)


(途經一間台灣茶葉舖,內裡有些精緻的小擺設賣)

最後,我們去附近嘅士多辦館掃貨(紫菜、辛辣麵等)作手信。然後,返回酒店取行李,準備坐巴士往機場。

(往巴士站途中,經過消防局)



(往機場的巴士很疏,我們等了大約半小時才有車)

(6:30pm上車)

(7:30pm順利到達釜山金海國際機場)



(釜山機場很細,無紀念印)

由於坐10:05pm航班,所以在機場吃少少嘢,行了一陣店舖 (部份已關門),便登機了。


(Bonnie
叫咗個石頭窩飯,而我就食餅當晚餐,留肚食飛機餐)


(終於登機了,大韓航空是細機,所以要行樓梯登機)


(好少機會,可咁近距離影機頭,仲影到機司添)

(順利完成馬拉松之旅,當然要啤啤佢啦)

大約半夜12:30返抵香港,但由於Bonnie的行李遲遲未見,所以離開機場已是大約1:30am


(今次要坐通宵巴士再轉的士返屋企)


由於N31勁兜東涌,坐咗成個鐘巴士之後再轉的士,返到屋企差不多凌晨3:00am,真係好睏。
那晚實在太攰了,有咩感想都留待下一篇《後記》再講……
<待續>


沒有留言:

發佈留言