2014年1月29日星期三

台北半馬之旅2013 (Day 3)

(2013.12.16)

由於昨日太早起床去跑馬拉松,所以昨晚很早便睡了。休息了一晚,今早起來雙腳仍有點痛。
幸好,今日終於放晴,心情也好了起來。
吃過酒店的自助早餐後,便出發前往新北役,享受今次半馬之旅的另一重頭戲-- 浸溫泉

(一早起來,喜見藍天白雲 ^.^


(大堂張貼著未來幾天的天氣預測……原來我真是個貴人”)


(酒店的自助早餐雖然選擇不多,但尚算不錯)

大約十二點便check out,出發去新北役的溫泉旅館。到達新北役才不過中午1:00,怎料溫泉旅館的check-in時間竟然是6:00pm。我只好寄存行李後,拖著痠痛的雙腿在新北役一帶行逛。


(這便是我預訂了的溫泉旅館)

(未夠鐘check-in,唯有帶四葉妹妹到附近行吓影吓相啦)

(影到攰攰哋,食個午餐休息吓先

(食飽飽,趁好天周圍行吓先

(溫泉博物館是逢星期一休息……無得入)

(去到新北役出名的景點:地熱谷!點知星期一又係休息,無得入)

好不容易,終於等到6:00pm check-in,入到房第一件事當然就係浸溫泉啦!這是我第一次入住房間內有私人溫泉的旅館,當然要浸過夠啦!

(首次入住房間設有私人溫泉的旅館)


(房內的私人溫泉浴室)

(行咗成日,今晚不打算出外晚餐,早已買定了杯麵在房內慢慢嘆 :d)

待續……
Day 2            Day 4

4 則留言:

  1. 你係咪自己係香港報名後,自己去台灣跑架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!經香港的agent報名。(詳見Day 1那篇blog)

      刪除
  2. 我都想試下跑其他地方嘅馬拉松, 唔想再報渣打啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好多旅行社都有搞馬拉松團,你可以去問吓。再唔係自己上網報都好方便的!

      刪除