2016年10月2日星期日

2016國慶長跑

踏入秋天是長跑的季節,我亦揍熱鬧報了幾個長跑活動,點知出師不利,頭兩個也受天雨影嚮。
第一個是814日的「香港街馬懷舊香江5公里」(跑中環),當日一早起來我見下大雨,加上我想留家收看女排奧運總決賽的直播,故便放棄去跑。
第二個是101日的「國慶長跑2016」。由於上次是我自己放棄,故今次打算即使下雨也照去跑。
9月尾忽然話有一颱風(鮎魚)形成,已心感不妙。但後來天文台話颱風會於29/9在內陸登岸,故便稍為安心。
(鮎魚迫近,天氣相當悶熱)

10 1日的賽事是在大美篤船灣跑十公里,早上8:30起跑,而由我家出發要坐巴士-->東鐵-->小巴才到起跑點,故我一大清早便要準備出發。起床時(5:00am)看到窗外下著大雨,心想:「不是吧,跑比賽才下雨?連個天都唔鍾意我?!!……」但我今次決定下雨也照去跑,所以便一股作氣清晨5:40am出門口搭頭班巴士。
雨勢愈下愈大,我上車後看看手機才知天文台在5:55am掛起紅雨。
吓~~?雖然話落雨都照跑啫,但
現在唔係落雨咁簡單,而係紅雨喎……


(等車時雨勢愈下愈大)


(原來天文台掛起紅雨,難怪咁大雨啦)

我上網查看賽事細則,看到大會指引:如於比賽當日凌晨十二時或之後懸掛紅、黑色暴雨,當日賽事將會取消
噢!咁即係今日賽事應該會取消……


(大會指引:懸掛紅、黑雨當日賽事將會取消)

去到大埔站,我步出車廂,看到雨勢無減,猶疑了片刻,考慮到今次的路段有一部份是郊遊徑(非路跑),怕天雨令路面難跑,加上大會應該會取消賽事,故便決定折返回家。


(今次的路線部份是郊遊徑)

 
 
 (大埔雨勢仍相當大)


(折返回家途中已改發黃雨)

 
 (雖然改掛黃雨,但雨仍下得頗大)

有無搞錯!回到家竟然已停了雨,到咗八、九點左右仲開始出太陽添……唔通個天真係唔鍾意我!!?😭


(雨過天清了)


(兩次都遇著天雨,期待下次賽事有好天氣)

不過,有跑未為輸,我總唔信下次賽事又會遇到風雨!


後記:

活動後收大會短訊通知,賽事取消,但參加者可到辦事處取紀念品。噢~紀念品竟包括完跑紀念牌!估唔到唔使跑都有牌攞 ^+++^

(今次的跑衫)


(今次的紀念品)



(唔使跑都有完跑紀念牌)





沒有留言:

發佈留言