2011年5月2日星期一

東京馬拉松之旅~Day 5 (箱根-->富士五湖)


(2011.03.01)
終於來到東京之旅的第五天了!
今日我們便要離開箱根,真係好唔捨得呢間咁大嘅酒店"套房"同埋個超近便的溫泉場。
離開前,一定要浸多次溫泉!橫豎都睡得唔好,所以我爭取時間一早(6:30am)便起床再去浸溫泉。係呀!短短三日兩夜的住宿,我一共浸咗五次溫泉呀!
由於我哋要趕搭巴士去「御殿場駅」,再轉坐2小時巴士去「富士五湖」,所以昨晚已一早同酒店預約定迎送車,9:00am載我們去強羅駅。Check out後便向一下站富士五湖進發......

(呢架就係第一日嚟到箱根忽然在車站出現接我哋去酒店的迎送車了)


(當日我哋就係憑車身的酒店名認出呢架車了)

(告別酒店車後,我哋就首先坐巴士去"御殿場駅")

(呢架巴士可以直接去到御殿場アウトレット=outlet。御殿場分開 Outlet及 駅兩部份;outlet係俾人shopping的地方,並唔係我哋要去的"御殿場駅")

(所以我哋首先要坐巴士去"仙石",再轉車去"御殿場駅")

(呢度就係中途轉車去"御殿場駅"的仙石站喇!初時我仲以為我哋miss咗班車要等到下午才有車,後來婆婆教我睇站牌最底那個時間表,才知原來我哋無miss到班車,好彩!)

(終於順利轉搭另一架巴士去"御殿場駅")

(到咗"御殿場駅",我哋又要搵另一架長途巴士去"富士五湖")

(要上樓梯,過咗橋的對面才去到巴士站)

(Thanks God! 順利俾我哋搵到"御殿場駅"的長途巴士站)

(因為我哋有箱根的Free Pass,所以唔使買車票)


(
我哋搭11:10am那班車去富士五湖之一的"河口湖")

(等陣就係响呢個--2號站 上車)

(既然車未到,去探吓個厠所先,富士山口トイレ=富士山Toilet)

(去完厠所出到嚟,見到一個富士山形的觀光地圖,好有特色喎!)


(仲有時間,所以四圍行吓。噢~ 第一次見日本的髮型屋,呢間係for男仕)

(呢個係女士專用的髮型屋,カット=剪髮,要1575)

(因為呢度唔係御殿場Outlet,所以都無乜好行,我哋又返回巴士站)

(呢度又凍又大風,入候車室等好過啦!)

(巴士嚟喇,出發去河口湖駅了)

(坐咗大約2小時車,終於到達河口湖駅了)



(
呢個車站都幾有特色,有好多小精靈鎮守住o)


(由於呢度海拔較最,所以都幾凍吓,依家只得1.3°C)

(好彩今次我哋間旅館好近河口湖駅,唔使10分鐘我哋就去到酒店check-in)

(酒店叫"河口湖Station Inn",連個Logo都有火車標誌,so cute!)

呢間酒店真係唔錯,值得向大家推介,因為......
) 佢好近車站(步行5mins)
) 佢差唔多係同區最平,
¥4200/person/night (三人房,不包早餐)
) 佢服務一流,我哋的房間在二樓,職員會替我們拿行李上房;
) 酒店房內有免費WiFi
) 即使你無電腦,佢都有一間Free Internet Room
提供免費上網服務,那裡仲有免費奶茶、咖啡提供添!
) 佢仲同隔離一間食店&手信店有聯繫,住客到那裡食嘢或買嘢都有95折。
) 佢雖然無溫泉浸,但係佢都有一個小小的展望風呂場 (稍後的blog會再介紹展望風呂場的環境)
不過,唯一美中不足的是--這間旅館的房間面積很細,房內沒有廁所,刷牙洗面就有少少唔方便。
(フロント=Front即旅館服務台,呢度有d景點入場券的coupon可以免費索取)

(我哋間房响二樓,但係旅館無lift,好彩職員哥哥幫我哋搬行李上房)

(呢間就係我哋酒店房,一眼見哂咁大,同箱根的"套房"差好遠!)

(由間房望出去可以見到車站,如果好天仲可以見到富士山添)

(咦,Woodstock發現一個無掣的電話,唔知點用嘅呢?不過都係唔好亂搞喇,費事又整響個警鐘啦!)

Settle Down後已經差不多1:30pm了,係時候去食lunch。我哋首先去番車站度買張Free Pass 呢兩日遊覽搭車用,然後去祭五臟廟,跟住就展開富士五湖--河口湖的遊覽行程了!
(河口駅內有得買巴士free pass)

(呢張就係呢兩日用來搭車的Free Pass了,可以當明信片用o架!)


(車站內仲有my favor -- 紀念印 添)

(終於開餐喇!我同Bonnie都叫咗"醬爆漢堡定食"--680/set

(Silver叫咗そば+飯團餐,都好似好吸引喎)

(食飽飽後,第一站去-- 河口湖音樂盒之森博物館)

(free pass, 當然要善用嚟搭巴士啦)

(唔使廿分鐘就到了"河口湖音樂盒之森"博物館)

(如果好天,裡面真係會好似呢個牌影得咁靚......)

(
點解d雨雲會由箱根一直跟我哋來到河口湖o架?好彩呢度都好似"小王子博物館"咁有雨傘免費借俾遊客用)

由於呢個博物館都幾大幾多嘢睇,所以留番下一篇Blog才講!
待續......

沒有留言:

發佈留言