2011年4月30日星期六

東京馬拉松之旅~Day 4 (箱根-海賊船)


(2011.02.28)
我哋坐番吊車返回桃源台駅,繼續Day 4雨中的行程--坐海賊船遊湖及行杉並木

(坐海賊船是要買票的)


(不過我哋有free pass,所以唔使買票)

(夠鐘上船喇! 不過我哋唔係坐呢隻...)


(我哋坐嘅海賊船係呢隻呀!)


(咁大雨,快D上船先)
 


(上船不久,船長就出來同大家打招呼喇!)


(如果天氣好的話,坐船遊湖係可以遙望到富士山o架!)


(可惜今日落大雨, 船艙內咩景都睇唔到)


(唯有上甲板, 希望可以睇得多D景啦! 中途見到呢個繩結的display!)

(一上到甲板就見到佢......船長!?)

(呢個係假公仔, 並唔係剛才的海賊船長呀!)

 
(報告船長:今日係睇唔到富士山!! )

既然無嘢睇,而甲板又大風又凍,所以我返入船艙。大約過了半小時便到了碼頭,咁就完了遊湖的環節……唔好天,真係無癮!


(落船行吓先,不過又要擔傘了!)
 


 (我最鍾意影日本街上的地板/渠蓋,圖案相當精美、又有特色)
 


(睇吓去杉木林點行先)


(呢間餐廳門口裝飾好型喎!)


(嘻嘻~ 又見到我嘅至愛--坑渠蓋!)
 


(我睇旅遊書都有介紹呢條古街, 不過唔知係唔係因為落雨, 好似無咩睇)


(熱辣辣嘅饅頭呀! 但係擔住傘,買咗都食得好麻煩,所以無買到.)


(呢間唔知係咩地方?唔知有咩睇呢?)


(好似係要俾錢入場,所以無入到去。)


(如果好天都想行吓呢個公園,可以睇到湖景o架!)


(無行公園,過了對面馬路行杉木林-- "杉並木")

(好多好高嘅杉樹呀!)


(就咁睇你唔覺得D樹有幾高幾大......)

(有個人做比例,就知道D樹係幾咁巨型!)


(其實今日真係幾凍吓, 你睇呢個bill board叫人小心路面結冰就知啦!)

由於落雨,我哋無行完整條杉並木小徑,中途便搭巴士返回強羅駅了。天寒地凍,微風雪雨,在車站前的店舖見到有甘酒買,所以就買嚟試吓……

(淡淡的清酒味,都唔錯丫!不過200円一杯就貴咗D...)

(之後,我哋去番昨晚的食店食晚飯。我叫了中華炒飯¥750)


(Bonnie叫蕎麥麵,睇老鼠仔嘅表情,似乎會唔夠飽喎!)

(食完晚飯順便買定明天早餐便返酒店了)

咁早返酒店,當然要爭取機會再去浸溫泉啦!
由於Bonnie & Silver都唔浸,佢哋打算用房內的浴室,但係唔知點解花灑搞極都無熱水出。本來諗住call服務台,但係我哋竟然攞錯咗個緊急電話,一按掣就即刻響警鐘,嚇到酒店內一些住客以為走火警!最後酒店職員來睇吓我哋間房出咗咩事。我講俾佢知係false alarm,他才鬆了一口氣。雖然用錯咗緊急電話,但總算叫到職員來睇吓點解花灑無熱水丫!
之後,我便自己一個人去夜浸溫泉。Very Nice......


(浸完溫泉飲番杯啤酒就最嘆啦!


(我哋今日都去咗好多地方了!)


(全靠呢張free past+交通時間表, 我哋才可以遊覽箱根咁多地方咋。)


(我哋就係靠呢本咁複雜嘅"箱根交通時間表"plan行程o架喇!)

雖然落雨打亂了今日的行程,但係我哋都算係去勻哂要去的地方 (小王子博物館、大涌谷、遊湖、行杉並木),而且仲用盡那張free pass坐哂箱根咁多種交通工具添!悠閒輕鬆的箱根行程便到此為止,明天一早我們便要離開箱根去富士五湖了。
待續

沒有留言:

發佈留言