2011年5月23日星期一

東京馬拉松之旅~Day 5 (旅館篇)


(2011.03.01)
<Day 5>
行完音樂の森美術館,便坐巴士返回旅館附近的河口湖駅了。由於時間尚早,我們便逛一會手信店。因為明天下午我們便要離開河口湖返回新宿,怕明天沒有時間在這裡買手信,所以我便決定先買手信,然後才去食晚飯。
(河口湖係富士五湖之一,所以呢度嘅手信都以富士山圖案為)

(富士山形的朱古力)

(另一款朱古力)

(以河口湖做圖案的曲奇)

(咁多款河口湖的手信,睇見都開心)
 

買完手信後,我們先回旅館放低東西,便出去搵食。因為落雨,所以我哋最後決定在旅館隔離的餐廳食飯。原來那餐廳是與我們的旅館有聯係,所以我哋(住客)可以有95折。後來埋單後,那餐廳又給我們購物coupon5% off)。哎吔!原來剛才我們買手信的那間店舖也是有聯係的,咁即係話我哋剛才用正價買手信就蝕哂喇!我買咗接近成¥3,000手信,咁即係無咗¥150折扣囉!激死人喇!
都只怪我學藝未精,其實旅館有張貼告示話旅館有飲食及購物折扣優惠
……,但因為我日文比半筒水更少,所以無理會到!
(今餐Silver無特別食嘢,只得我同Bonnie order嘢食)

(今餐我又係叫咗我的至愛--日本咖哩飯¥594)

今日一早由箱根過嚟河口湖,下午又行了「音樂の森博物館」,食飽飯後,當然就係要回旅館休息吓啦......等我嚟介紹吓旅館(河口湖Station Inn)嘅設施啦!

(由於房間太細,所以房內不設廁所及浴室,要去四樓沖涼)

(呢度仲有自助洗衫服務添!)

(這裡是Shower Room)

(不過我就當然係會浸浴啦,這裡便展望風呂)

因為無人,所以我今晚可以獨享呢個風呂
(都唔錯喎,但係點解叫做"展望風呂"呢?)

(夜晚,黑麻麻就當然無得展望啦!明早再嚟就明o架喇!)

浸浴後,便去了旅館的Internet Room,上吓網、checke-mail
噢~原來那個Internet Room係一個康樂房,有好多嘢玩,仲有免費奶茶、咖啡任飲添!

(玩到攰,當然最好就係返房休息啦!)

第二朝,既然房間的空間有限,我當然又係一早起床,爭取時間再去浸浴啦,順便為大家揭開"展望風呂"點解叫"展望風呂"之謎......

(原來展望風呂係可以一邊浸浴,一邊欣賞(展望)窗外風景!)

浸完浴之後,為免嘈醒Bonnie & Silver,所以我就帶埋自己昨日買定的早餐(麵包:88円)去Internet Room......
 

嘆完早餐,上完網,差不多7:30am便回房間收拾細軟,準備check out及展開遊覽河口湖的行程……
(回到房間,從窗口望向河口湖駅,見到有一列車身有富士山圖案的列車)

(與其在窗口Zoom得咁辛苦影相,不如立即出發周圍去遊覽好過啦!)

下一站坐吊車上天上山公園近距離觀看富士山啊!Let’s Go!!
待續......

沒有留言:

發佈留言