2011年6月6日星期一

東京馬拉松之旅~Day 6 (天上山公園)


(2011.03.02)
上回講到我一早起來嘆完  "一個人浸的展望風呂"、吃過早餐後,便準備展開今日的旅程--河口湖半天遊」。由於我們預約了下午的高速巴士返回新宿,所以便要一早check out,打算先坐吊車上「天上山公園」遙望富士山,然後再沿途遊覽河口湖風光,行程相當緊湊......
Check out時,旅館的哥哥同我哋講,今日唔會落雨,應該可以睇到富士山!希望能夠承佢貴言啦!

(雖然已經沒有雨,但仍有很多污雲,唔知上到山d雲會唔會散呢?)

(車站前放了一架古老火車)

(不過,首先要影咗架得意列車先。)


(車頭、車尾都印有富士山得意圖案)

(其實今朝都幾凍吓,你睇地上d積雪就知啦!)

(去吊車站的巴士仲未到,入電車站行吓先!)
 

(電車站內的商店有好多有富士山特色的手信)


(噢~連水樽都有富士山及火車圖案o)

 
(巴士終於到了,唔使廿分鐘就到了吊車站口)

(買番張吊車券先(來回630),好有富士山特色o架!)

(天上山公園有兩個卡通人物--狸貓及白兔,呢度講緊佢哋嘅寓言故)
 

(坐吊車喇!上山是坐2號的吊車,即係白兔那邊......)


(你睇~吊車頂真係有隻白兔o架!)

 (由吊車車廂望出去可以飽覽整個河口湖)

(幾分鐘車程,話咁快就到山頂了!呢度有印章蓋o架~)


(有塊板介紹富士山的景色)

(呢度講緊天上山的傳說故事)
 

(天上山公園其實唔係好大,不過就有d狸貓&白兔的大公仔)

 (我諗應該係依據佢哋故事的內容而設計的造型)

(哈哈,乜狸貓&兔仔都識睇牌去厠所o架咩?)

(天上山公園另一出名的景點就係呢個"天上之鐘")

(如果好天的話,剛剛好可以穿過個心形望到富士山!)

(不過今日就......! 都係去睇吓其它嘢算罷啦~)

 (好多情侶都在此祈福許願o架!)

(係時候要上山,遙望富士山了)

(由呢度開始要行大約10-20分鐘上山,Let's Go!)

我都唔賣關子了,其實今早雖然無落雨,但由於雲太多,我在山頂完全看不到富士山的真面目!
不過,卻俾我見到另一奇景,係我咁大個女第一次見嘅!究竟係咩?真係好難用筆墨講解,下一篇Blog便有相睇😁.....
待續......

沒有留言:

發佈留言