2018年3月24日星期六

2018耶路撒冷(半馬之旅)-- Day 1出發篇

Day 1 - 06.03.2018 (Tue)


由香港去以色列-特拉維夫直航要12小時,行程的第一日主要是坐飛機。本來以為無乜嘢寫,但原來過關都好特別......

出發前一晚已收到領隊Whatsapp提點大家行李有可能延誤,要自備一套內衣跟身,另外要預早3.5小時到機場Check-in + 安檢。而出發當日,到達機場前又收到Whatsapp提大家行李喼不要上鎖,咁即係話行李喼隨時會被搜查。

 (出發前一晚,領隊的溫馨提示)


(連行李喼都不能上鎖?!!)

我預早了少少到機場,在未向領隊報到前我帶四葉妹妹到處拍照。當團友們到齊後,領隊便帶領大家check-in。以色列航空公司在check-in counterset了幾張小企枱為乘客進行安檢及問話。由於懂華語的職員那條隊較長,故我接受英語問話。她問我為甚麼去以色列?逗留幾耐?我話去跑馬拉松(半馬)。她便問去邊度跑?半馬跑幾長?幾耐?又問我做咩職業?識唔識佢哋(團友)?行李係唔係自己執?有無幫人帶嘢?行李有無武器?…… 最後她便在我的行李喼及背囊纏上黃色膠紙,然後放我去counter check-in

(出發時行李只有10kg)

(拍完這張相便有職員走來說不許拍照)


(過關後必拍的打卡位
)

過咗關,我仲以為可安心等上機。點知又收到領隊Whatsapp提示,如果隨身行李有黃色膠紙便要在登機閘口再作安檢。一些由華語職員安檢的團友沒有被貼黃膠紙,我和幾位團友 (英語職員問話) 就中招。我們要交出隨身行李(包括相機),然後被帶到一邊,用一支掃瞄棒掃勻全身,特別是對鞋。接著叫我們等大約30分鐘後才可取回隨身行李。


(又要做多一次安檢....>.<)

(我的背囊有黃色標籤,要做多一次安檢)

(大家又要排隊交出隨身行李做安檢)


(隨身行李便是放在那個鐵籠車內被推走進行安檢)

(我們被帶到一邊掃勻全身)

等了又等,差不多大部份乘客都登機,我仲未見到我個背囊。最後,連final call都出埋才見職員推出一車行李袋,其中有我的背囊。匆匆認領了隨身行李,便登機了。上到飛機打開背囊一看,內裡亂到呢……!算啦,可順利登機已很感恩了!
好彩,我check-in時要求坐走廊位,否則12個小時飛程都唔知點頂。

(行程的第一餐是飛機餐晚餐,D長通粉又凍又硬🙅)

(在飛機上我和Woodstock看了一齣Snoopy卡通)

(香港時間凌晨3:06食早餐)

好不容易終於捱到落機以色列時間比香港慢6小時,我們落機時已是當地時間10:00pm。好彩入境的安檢比較簡單,很快我們便過了關。趁要等齊團友之際,我爭取時間去了機場的兌換店兌錢,但原來在耶路撒冷舊城兌的rate較佳,且不用收commission charge。我蝕咗少少添!
(入境關員不會在passport上蓋印,而是給予一張藍色入境卡紙)

(機場兌錢較市區貴,且要收5.3% commission)

接著,我們便匯合當地導遊,坐旅遊巴往酒店。到酒店打開行李喼一看,wow...所有物品都走哂位 (不過無唔見嘢)


(第一晚在特拉維夫的酒店房間不錯)


2 則留言:

  1. 我在機上食素, 品質還可以!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早知我都order素食啦!不過我是食肉獸.../_\

      刪除