2011年3月21日星期一

剝智慧齒


早前引起香港市民議論紛紛的話題:財爺派的$6,000點使好呢?
我根本完全不在意那筆錢可怎樣花,因為根本都唔知政府會點派、會幾時派……
估唔到d錢都未到手,我便要花掉這筆錢了!
******
(以下內容可能引起大家情緒不安 ,敬請家長陪同子女觀看)

事緣上星期去了洗牙,忽然牙醫問起我的智慧齒有沒有痛?
早兩年智慧齒確實不時引起痛楚,但近大半年已沒有痛了。
之前有另一牙醫話那隻智慧齒藏得太深,所以佢拔唔到;後來問依家呢位牙醫,佢當時亦話隻牙太近神經線,如果不是太痛就不建議郁佢。
唔知點解今次洗牙佢竟然主動問起那隻牙呢?
於是再照一次X-ray看看那隻牙的近況,底片中看到那隻牙仍安然躺在牙肉內,但它與前面那隻大牙之間卻有一些黑影,他怕那隻牙會在牙肉內吽爛,故建議我趁後生動手術拔掉它。
(因為X-ray唔俾帶走,所以我憑記憶畫番出嚟)
我心想,那隻牙打橫瞓咗響度,唔知第日會唔會向前生頂到d大牙?又唔知會唔會自己在牙肉內吽爛? 拔掉它,除去那個計時炸彈都係好嘅!
由於那隻牙的位置太近神經線,所以開刀前要先照另一張X-ray,瞭解神經線的分佈,那張片照一照要成$1,500!咁貴?!! 而手術費則要$4,500合共盛為$6,000.
咁啱係$6,000?!! 唔通 主耶穌怕我亂咁使財爺派的$6,000,所以錢未到手就幫我安排點使!
算啦,從另一角度看,有財爺的$6,000幫補吓,唔使我惆悵點樣慳錢找數。於是便預約了今天(21/3/2011)去剝智慧齒。
今次係我第一次做手術,亦都係我第一次剝智慧齒,所以事前都有點擔心 。加上隻牙的位置,如果手術有咩差錯,弄傷神經線,好可能會導致永久失去味覺或影響說話能力,咁就真係無嗱嗱整條疤!
唏~既然決定咗剝,就唔好胡思亂想擔心咁多啦!唯有將顧慮交俾 主啦!
今早我準時11:00am到牙醫診所,牙醫問我有心理準備未?我話:食咗早餐算唔算有準備呀?佢話:識講笑即係準備好啦!
於是便開始手術,他幫我打了三枝麻醉針,之後我的口腔便失去知覺,只聽到儀器的"V" "V"聲。跟住聽到佢同護士講:隻牙冠大過個窿添,拔唔出!
感覺到佢好用力咁拑隻牙,但都唔成功。之後佢同我講,等陣你會聽到一聲,不過你唔使驚,因為我會切開你隻牙,分件取出。
不久,我唔係聽到一聲,而係聽到噼噼啪啪幾聲。我心諗,係唔係成牙碎哂呢?會唔會整到條神經線呢?心裡開始默默禱告(我根本開唔到聲)......
接著的十多分鐘,只feel到醫生努力地(用力地)扯隻牙,又聽到他自言自語說,好大隻牙冠呀
大約過了大半小時,他終於說一句:OK!依家只淨番牙腳要取出來,只需幾分鐘手術便完成了。
果然,過了幾分鐘他便開始幫我縫針。整個手術花了一個半小時,真係辛苦哂

(牙醫要將成隻牙切成三份才可以順利拔掉)

手術完畢後,由於麻醉藥未過,我只感到右邊麻痺。記得以前細路仔時代剝牙後都會有雪糕食,所以我回家前都去咗買雪糕。回到家後,麻醉藥力消失,便感到傷口的痛楚。好痛呀!要拿拿聲食止痛藥先得頂得住!
傍晚時右邊臉頰仲愈來愈腫添!明明近排隻牙都無痛,無嗱嗱搞到自己鬼咁痛添!呢兩日仲只係可以食流質食物,真係Law Lee Jean……
不過,剝咗隻智慧齒一勞永逸都係好嘅!希望唔會有任何後遺症,同埋快d唔再痛 啦!
多謝好朋友們為我這次剝智慧齒的手術待禱,使手術順利完成!
感謝主在我身邊安排了不少小天使關心我!更有朋友知道我要支付高昂的手術費,主動資助我部份金額 (係俾錢我,唔係借錢俾我)。雖然我沒有收到,但對朋友的慷慨及關懷深深感動。希望它日假如我真的在經濟上有困難時,那位朋友仍會仗義相助啦!
四葉妹妹:唔知阿Sue幾時再剝牙,咁我哋又可以有雪糕食嘞!
我:😠作死你呀~ 為咗食雪糕而想我剝牙!

沒有留言:

發佈留言