2011年3月20日星期日

東京馬拉松之旅~Day 2 (三鷹の森ジブリ美術館)


2011.02.26 (Sat.)
唔知係因為時差問題,定係因為酒店房太焗,我第一晚在東京的睡眠真係強差人意,整晚都瞓得唔好,我大約6:00am(即香港時間約7:00am)便醒了!
反正瞓唔著,故便早點起床睇吓聖經,順便計劃一下今日(東京之旅的第二天)的行程。
未出發前,我已在香港日航天地預購了三鷹の森ジブリ美術館的入場券 (HK$230/),所以今日上午會先去那個有「宮崎駿博物館」別稱的三鷹の森ジブリ美術館。然後,下午去淺草行吓......

等到Bonnie & Silver瞓醒後,我們便展開東京之旅第二天的行程。由於酒店不包早餐,所以我們先去外邊食番個醒晨早餐先!

(嘻嘻!我哋揀咗去日本的吉野家食地道日式早餐 ¥380)

之後,我哋首先要坐地鐵去三鷹駅,然後轉乘巴士去三鷹美術館。由於地鐵三鷹駅是JR中央線的終站,故我上車後便掛住影相,一心以為到總站才落車。點知我哋上錯了一架只去到中途站便折返新宿的列車,我們到折返新宿才醒覺搭錯車。於是我們便匆匆落車,好彩,最終都搭番架正確的車,順利去到三鷹駅!東京的地鐵實在太複雜了!

(掛住在車廂影相,搞到搭錯車都唔知添)


(好彩最後都能順利去到三鷹駅)


(坐完地鐵,再轉乘巴士:貓巴士 去三鷹之森美術館)


(巴士站有自動售票機,買來回票¥300比單程平¥100)

(貓巴士嚟喇!)

(大約5分鐘車程,話咁快就到站了)


(一落車就見到天空之城的場景了)


(要先排隊換入場券)


(呢個牌寫住,館內嚴禁拍照)


(順利換到入場券入場了)

館內有很多宮崎駿動畫的製作過程,又有迷你映院;我們看了一套「雞蛋公主與麵包種子」的卡通片,非常好睇!由於館內不許拍照,所以我可以好專心咁欣賞館內的每一事、每一物!雖然館內不可拍照,但在露天的地方是可以影相的,四葉妹妹&相機又出動了.....

(連水龍頭都好有宮崎駿feel)


(臨走之前,在美術館天台拍照留念先)

在三鷹美術館逗留了約2小時,然後我哋就坐番貓巴士去返三鷹駅,並在那附近搵食(lunch)!

(在街頭見到買釀酒的酒餅)


(下星期3/3便是女兒節,這裡有以女兒節為主題的便當)

(我在車站的店舖買了些壽司,2盒只係 ¥580
這便是我們在日本的第一餐午餐~正!
)

食飽飽就繼續東京之旅Day 2行程,下一站「淺草--雷門」。。。
待續......

沒有留言:

發佈留言