2010年5月18日星期二

2010日本中部(白川鄉)の旅~完結篇

……Day 8(V)


2010.03.03 (Tue.) 天晴
我們搭的CX航班是由名古屋經台灣 (逗留約1小時),才飛往香港。

 (5:15pm起飛後不久便已經日落西山了)



(飛機先飛往台灣,連飛機餐都設有台灣特產--鳳梨酥)

約兩小時的飛行航程便到了台灣,飛機會於台灣逗留約1小時接客,然後原機再轉飛去香港。乘客可以選擇留在機艙內或落機行吓,不過45分鐘後要返回機艙。我當然係選擇後者啦,但係V記因為瞓咗,所以我就帶住四葉妹妹 & Woodstock去台灣機場行吓......
(離開機艙要先取"過境登機證",亦要過X-ray檢查隨身物品,所以時間都幾趕)

(過了X-ray檢查後,我便一支箭咁跑去二號客運樓C3-4之間的Hello Kitty候機室)

 (行了一大段路才到,由於時間不多,所以一到候機室就不停咁)

(幫四葉妹妹& Woodstock影到此一遊照先)

(嘩!差d影到過哂鐘!要快d跑番落去下層登機先)

(好彩趕得及上番機啫!)

(離開台灣機場,飛機又再次起飛了)

(原來台灣機場有一個大屏幕show國旗o架喎!)

(再度起飛後,又派餐了,今次係牛肉包及蘋果汁)

(旅程到了尾聲,一切順利,真係可喜可賀,等我叫空姐俾罐Beer我慶祝吓先)

(上個月"東越之旅"回程時,飛機的電視播日本旅遊節目;今次"日本之旅"回程時,剛巧電視播柬埔寨旅遊節目,真係「咁啱得咁橋」)

(10:00pm,飛機便順利降落香港機場,但四葉妹妹似乎不願落機😜)

旅程完畢,埋單計數,整個旅程共花了一萬元港幣左右,總算無out budgetYeah
唉~咁就去完8天的日本中部之旅了,真係好唔捨得......

(唯有將每間旅館的茶包帶回香港,回味當日旅行的喜悅啦!)

(希望有機會再到日本中部,重遊這些景點啦!)
今次旅程讓我學到很多嘢,包括:行程策劃、資料搜集、網上book旅館、預約車票等......令我有個衝動想試下獨個兒孭背囊流浪的滋味!不過,這要很大的勇氣及金錢,等我儲夠呢兩樣嘢再算啦....

感謝 主的帶領,讓我有一個難忘、順利又愉快的旅程🙏
亦要多謝老友V記陪我,兩丁友傻瓜瓜咁勇闖日本中部😃!
當然唔可以漏咗團友:四葉妹妹、WoodstockSawadi及青蛙王子啦,多得他們做我的拍攝model😍
更加要多謝各位Blog友的捧場,陪我重溫這次難忘的日本之旅🙇
希望好快我又再孭起背囊浪蕩天涯啦......
~完~

沒有留言:

發佈留言