2010年5月7日星期五

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 7下

Day 7
2010.03.29(Mon)   天晴 寒冷
巴士離開金沢駅總站便在市內各個中途站接齊其他乘客上車,到了大約12:00nn, 我們見到窗外有飄雪。天文台都有預測下午金沢市有雪,真係好準喎!之後巴士一直驅車往名古屋駛去,部份乘客亦開始在車廂內享用自備的午餐,我們亦有預先買定午餐……

(V記買了便當,而我就買了麵包)

(藍天白雲下,沿途景色倍覺美麗)

(日本的路牌真係好得意! 如果我是司機,可能會因為掛住欣賞路牌而炒車)

(長途車的中途站,但今次沒有紀念印蓋)

(如果我哋唔搭巴士,坐呢種JR只需3hrs,不過就貴d,要成¥7,040)

(YeahDay 1 我到名古屋是雨天,今日Day 7重返名古屋終於都天晴喇!)

(終於到達名古屋,又見番kisses朱古力的地標及名古屋的特色坑渠蓋)

之後我們便去番第一晚住過的Royal Park Inn安頓一切,然後就出發遊名古屋市。第一站是去"""幸福摩天輪"
幸福摩天輪的特色是它並不是在遊樂場內,而是在鬧市中的一座Shopping Mall(Sunshine Sakae)的牆外。乘搭地下鐵東山線至榮站,一出Sunshine Sakae的出口,幸福摩天輪便在頭頂了~
(搭地鐵由名古屋站-->)

(嘩!真係好大個摩天輪黐咗嚮大廈外邊呀~)

(摩天輪唔單止係大廈裝飾,仲可以俾人坐o架!¥500坐一次)
 

行到差不多6:00pm,我哋就開始搵食了。起初打算按旅遊書推介去Sunshine Sakae的「名古屋.驛麵通り」食拉麵,但係搵唔到,可能已經搬咗!於是我哋就去咗地下街睇吓有咩啱食啦......
(在地下街見到有一間書店,就係嚮呢間書店見到《四葉妹妹第9冊》嘞!)

(咦?呢間拉麵+炒飯都只係¥750咋喎,咁抵...就試呢間啦!)

食飽飽之後,順便在地下街行咗一陣,等到入夜天黑齊後,才行去名古屋電視塔影夜景......
(OH~ 榮的坑渠蓋都幾靚喎!)

(名古屋TV Tower就在榮站附近,它高100米,遊客可以付¥750上塔頂)

(影完名古屋電視塔就行番去影夜晚的幸福麼天輪)

 (Wow~亮燈後的摩天輪另有一種感覺)

(其實白天及晚上的幸福摩天輪各有美態)

(影完夜景就搭地鐵由榮名古屋,我哋仲試用女性專用車廂添)

(之前Day 2那篇blog提過~在名古屋駅內有金時計及銀時計,呢個就係銀時計)

(行行吓竟然見到「名古屋.驛麵通り」,原來搬咗嚟名古屋駅!)

(離開名古屋駅又見到Kisses朱古力地標~ 噢!亮燈後仲似Kisses朱古力呀😂)

(返回酒店,當然要善用房間的大床嚟曬我d手信啦)

(旅行最後一晚的指定動作-- Show off 戰利品...)

(呢幾個pin是買俾自己嘅!)

(朋友託我買的藥品!)

用完張大床影戰利品之後,就緊係好好善用它來睡覺啦!明天便是最後一天的旅程,我們會爭取時間去埋"名古屋城",玩到最後一刻!我要睇櫻花呀...!
つづく

沒有留言:

發佈留言