2010年5月17日星期一

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 8(V)



2010.03.03 (Tue.) 天晴
雖然唔捨得,但始終要走了。我們搭5:15pm的航班回港,所以便坐2:30pm的名鉄JR往中部國際空港駅......
(於酒店取回行李後,便去JR名古屋駅)


(順利買了車票……噢,車來了!)

(只需30 mins車程,火車便到達中部國際空港了)

(點解咁快就要走o架?)

(唔好講咁多,寄運咗行李先... 13.7kg,無超重!)

(今年剛巧是中部空港啟用5周年,所以機場到處都有這些紀念卡通圖案)
 (機場內有不少商舖,價錢與外出景區的商店一樣,所以入唔夠貨亦可在此補給)

(機商內的手信店更有不少5周年紀念卡通的特有手信)

(等我再買多兩個さるぼぼ做手信先)

(我好想買呢盒白川鄉合掌屋的lego,可惜太貴,加上屋企無位擺,最終放棄了)
(除了合掌屋之外,仲有東京鐵塔清水寺等其他名勝......)

(之後我哋上了機場二樓,行吓其他店舖)
 

(仲見到一個超巨型的5周年公仔添)

(??? 咁多人圍住d咩呢?)

(Oh!原來係一個大公仔!cute😍)

(差不多夠鐘登機,要同名古屋講さようなら<再見>)
 

由於我同V記分開一人坐一行窗口位,而我隔離兩個位又無人坐,所以我、四葉妹妹 & Woodstock可以一人一個位了~~嘻嘻 free riders
5:15pm準時起飛,航機會先去台灣接客才再轉飛往香港。我同坐唔定的四葉妹妹當然會趁飛機在台灣停留時,作最後衝刺啦......
つづく

沒有留言:

發佈留言