2010年5月13日星期四

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 8(IV)


2010.03.03 (Tue.) 天晴
由於時間無多,我哋仲要去埋下一站--大須招財貓,所以便要離開名古屋城 ,但估唔到原來城內城外的景色同樣精彩~~
(嘩!一步出正門便見到街邊設有多檔食市)


(仲見到一架好特別嘅"的士"添!)

 (不過,我哋打算步行番去地鐵站,所以無坐那部"的士")

(行行吓,見路邊有一片草地,仲有幾棵盛放的櫻花樹添)

(朵櫻花好襯Woodstcok~哈哈)

(有一班青年人在樹下唱歌、賞花)

(亦有小朋友在草地耍玩)


(再往前行不久便到市役所駅)

(我估呢座建築物應該係市役所)

(要係好唔捨得D櫻花,等我影多幾張相先)

(要去下一個景點:大須睇招財貓了,所以要坐地鐵去"上前津駅")

其實"大須招財貓"好近上前津駅地鐵站,只需在8號出口出,第一個街口轉右,便見到了。可惜初時我哋唔知招財貓在新天地通り內,所以錯過了那街口......


(上前津駅8號出口出,第一個街口轉右便應該見到招財貓,但係我哋missed)

(由於我們錯過了那街口,故兜了個圈.....)

(商店街咁長,究竟"大須招財貓"嚮邊呢?)

(幸好最終在當地人的指示下找到那招財貓)

(原來"大須招財貓"比我想像中細隻 )

(一場來到,就緊係要影多兩張相啦!)

(影完之後再行一陣商店街)

 (其實商店街有點似香港的女人街,不過就乾淨好多)

(呢度有好多招財貓賣呀!)

(呢間店舖門口仲放咗隻招財貓添,有成個人咁高o架!)

(條街咁長,真係好易唔知行咗去邊,好彩沿路都有路標及地圖)

(lu,要返去名古屋駅了)

(車廂內見到一個細路件頂帽放了一隻公仔)

(返回名古屋,在酒店前見到運輸公司的車有個bear bear圖案,好Q喎!)

(日本真係好卡通,連地下的坑渠蓋的圖案都Q過人)

返到酒店取回行李,我們便要踏上歸途,坐JR去中部國際空港了!去到機場,我哋仲見到好多有趣事物,都話日本係一個好卡通或漫畫化的國家嚟o架啦......

つづく

沒有留言:

發佈留言