2011年4月5日星期二

東京馬拉松之旅~Day 3 (箱根)


「東京馬拉松之旅」Day 3 (27.02.2011) 是充滿奇妙主恩的一天!
跑完十公里後,可以順利匯合Bonnie & Silver已令我讚嘆主的奇妙帶領。之後,我們便懷著輕奮心情返回酒店取行李,趕塔1:10pm那班車去下一站 -- 箱根
(離開新宿前,在酒店前拍照留念先!)

我們前一日已預購了箱根周遊票,包括由新宿往箱根的火車及箱根區內三天交通的free pass 。為免要在小田原站轉車咁麻煩,我們更附加了¥870改乘浪漫特快列車” (¥7,200¥870= ¥8,070)[周遊票資料:http://www.odakyu.jp/tc/freepass/fujihakone.html]
我們比預定時間早了到新宿車站,於是便在月台影吓相。可能因為我今朝只吃了一個飯團,而跑完十公里後都無食過嘢,所以我開始有點肚餓。好彩我帶咗D零食,加埋大會派的運動飲品,可以暫時頂住先。我們打算上車後才買弁當做午餐。
終於夠鐘上車了,本來打算買「浪漫號列車」的特色弁當,但因為較貴(¥1,000),加上那個列車型飯盒食完都唔知有乜用,所以最後打消了這念頭,只買了一個普通的雞肉飯弁當(¥680)之前在漫畫經常見到日本人在車內吃飯盒很有風味,今次我終於有機會親身試吓在日本車廂內吃弁當了,おいしい

(未夠鐘上車,周圍影吓相先!)


(D肚餓添!食住零食頂住肚先,等陣上車才買弁當食!)


(終於等到我們坐的那班車了) 
 


(由於我們加錢坐"浪漫號特快列車"直去箱根,所以唔使在小田原轉車)

從新宿去箱根大約要1.5小時的車程,我們聊聊天、看看風景,很快便到了箱根湯本站。
(箱根區內有多種交通工具,我們到了箱根後便開始用那張
三天的free pass坐哂咁多種交通工具了!)

我們的酒店(紀州鉄道箱根強羅ビラ)是在中強羅,網上資料說前往酒店的方法有兩種:
1) 箱根湯本站-->(乘登山電車)-->強羅站-->(轉乘酒店接送車)--> 酒店
2) 箱根湯本站-->(乘登山電車)-->強羅站-->(轉乘登山纜車)--> 中強羅站-->(步行3-5分鐘)-->酒店
由於我們有三天free pass,所以兩種途徑都不用再付交通費,但我們拖住喼唔方便步行,所以便選擇了第一種方法。

(首先我哋在箱根"湯本駅"轉乘登山電車去"強羅駅")

(呢度就係"強羅駅",但係去邊度搭酒店接送車呢?)

到達強羅站時,我們都唔知去邊度搭酒店接送車,於是去了觀光案內所問。職員叫我們返去車站後面的警局前搭,但去警局是要穿過行人隧道,要拖喼上落樓梯都幾辛苦
當我哋去到警局門前,卻見唔到有站,於是問拍在路邊一架車的司機,不過,他也不清楚。剛巧有巡邏車經過,他便叫警察幫我們。不過,那位警察似乎都唔知道,他看著我訂房的confirmation letter很是惆悵
感謝主的帶領,我們順利到達酒店check-in
一入房,另一件感恩的事便呈現眼前--間房真的很大,好似獨立套房咁!有廳、有房、有廚房、有廁所、有露台……一流呀!

(Yeah!!終於順利去到酒店check-in喇!)


(
間房真係大到好似套房咁呀!)


 
(將房間的小茶几搬開,便可舖"塌塌米"成為睡房了)


(廁所同浴室係分開o架,真係好大、好犀利呀!)


仲有一樣叫我驚喜的是 -- 我們的房間好近浸溫泉的地方 ,咁我去浸溫泉就非常方便啦!
即然咁方便,當然要第一時間去浸吓溫泉先啦!浸溫泉的地方雖然不是很大,但有室內及露天風呂場,加上無乜人,我哋幾乎包場咁滯~正呀!

(浸完溫泉的地方非常近睡房)


(浸完溫泉仲可以去Massage Corner按摩添,不過某d器材要收費!)

浸完溫泉,我又覺得肚餓了!由於之前在網上見到一些blog友話呢間酒店的晚餐份量很少,唔抵食,所以我只係訂房,無訂膳食。於是我們便坐登山纜車出番去強羅站搵食。
始終係近郊地方,加上強羅站不是大站,所以店舖不多,且未夠7:00pm就差不多關門了。在無乜選擇的情況下,我們去了車站附近的一間食店吃我們的晚餐;之後再去買明日的早餐,便返回酒店。

(今次搭登山纜車由"中強羅駅"出番去"強羅駅"搵嘢食)



(在無乜選擇的情況吓,我哋揀咗呢間食店吃晚飯)


(我叫咗至愛嘅日式咖哩豬扒飯¥900)
 


(食飽飽便行吓街,見有一間手信精品店仲未關門...)


(之後我哋去買明天的早餐¥279,仲買咗罐啤酒等陣浸完溫泉後飲,慶祝今日成功完成十公里賽,亦順利來到箱根!)

由於時間尚早,回酒店後,我們又再去浸溫泉。場內仍然是無乜人 -->包場~爽呀!
來日本前,我並沒有詳細計劃在箱根的行程,所以浸完溫泉回房後,我們便開始商談明天的行程。
(由於箱根的交通工具繁多,都幾複雜,我同Bonnie便度定明天搭邊班車,點樣行先至可以用盡那張free pass,玩盡箱根景點)
雖然我哋搞咗成晚plan好明天的行程 (包括:坐吊車上大涌谷睇火山、坐海賊船遊湖、行彬木林......),但點知,人算不如天算,因為第二天醒來我們發現……
待續......

沒有留言:

發佈留言