2011年6月25日星期六

東京馬拉松之旅~完結篇


2011.03.03
雖然我去咗澳洲旅行,但之前我已盡全力寫埋「東京馬拉松之旅」的遊記
緊係啦,回來後就會忙於寫澳洲relax之旅的遊記 la ma好!事不宜遲,開始東京馬拉松之旅嘅最後行程先......
Bonnie & Silver分開後,我便一個人坐地鐵去神谷町駅影東京鐵塔第一次自己一個人單獨在東京街道上行,感覺好特別...... 覺得自己好型, I am  cool

(築地駅月台另一幅靚壁畫)

(話咁快就到了神谷町駅了,未出閘已有清晰的指示)

(一出站便見到路牌指示去東京鐵塔的方向… 吓!600米咁遠!!?)

(終於見到了東京地標 -- 「東京鐵塔」了)

(你三隻嘢咪顧住睇先得o架,望吓鏡頭先啦)


(東京鐵塔上面有個展望台,可以俾人上去瞭望整個東京都)

 (……不過要買票入場)

(呢度有間手信店)

(仲有個牌俾人影到此一遊照)

(四葉妹妹佢哋當然唔執輸啦!)

好了!時間無多,影多一張就走喇!)

影完到此一遊照便要趕回新宿駅匯合Bonnie佢哋了。行去神谷町駅的途中,我見到有間聖公會教會,估唔日本除了神道教之外,都有天主教/基督教……

(參加唔到佢哋嘅聚會,唯就影張相留念算啦!)

離開教會繼續住車站方向行,沿途都有不少有趣街景……

 (今日33日係日本的女兒節ひな祭り)


(吓?呢條街叫“飯倉",咁下一街係唔係叫飯桶"呀?


在我去影東京鐡塔時,Bonnie去咗池袋幫朋友買龍貓產品。那店賣的龍貓紀念品比我們在“三鷹の森ジブリ美術館"(宮崎駿博物館)見到的更多更靚…

(原來日本地鐵的月台都有幕門)

(果間店舖响池袋的Sunshine City內)

(未入去就已經有好大隻龍貓歡迎您)

(成萬元港幣買隻超大Totoro!!?......)
(...可能仲要買多張機票俾佢先至帶到佢返香港喎!)

(龍貓精品比宮崎駿博物館仲要多)

(除咗龍貓之外,仲有叮噹添…係喎!叮噹都係貓嚟o架喎!)

講番我果邊嘅情況先,我回到新宿駅見仲有少少時間,於是行吓駅內的商店……

(呢幾隻竹炭貓頭鷹塊面仲黑過黑面神喎!)

(到處都係女兒節的女兒節娃娃~きれいね!)

(Wow…車站內的書店見到我的至愛~ 諗都唔諗就買咗嘞<¥630>)

行咗一陣,我便去Locker取回行李喼,然後去月台匯合Bonnie & Silver準備前往成田機場了!
(入閘後仲要行一大段路才去到月台)

(之前買N'Ex + Suica套票,包埋來回機場車票,我哋前一日已經去車站換定票、劃咗位)

(坐了大約半小時便到達國際機場站)

(比起出發時重咗)

(機場內都有印蓋,仲一次過有5個咁多添!)

(東京機場大部份都係名店,唔多啱我,好彩差不多夠鐘登機啫!)

(嘻嘻!我又叫咗啤酒慶祝今次順利完成旅程)

2011年33日順利完成旅程,平安帶番四葉妹妹佢哋由日本返回香港,等我總結吓今次旅行的目標的情況先:
旅行目標
達成指數
(
最多*****)
備註
(1) 參加「東京馬拉松2011
(可能是我人生最後一次跑 "十公里")
*****
53:29完成,
係我個人的最佳時間
(2) 浸溫泉
 (一洗2011年的 "黑氣")
**
與北海道的溫泉相比好似
差咗少少。至於黑氣…
(3) 親眼睇富士山
    (
因為封山,無緣登山, 睇吓都好)
只見到山腰,見唔到富士山全相!
(4) 離開吓,希望可以瞓番覺好嘅
唔知點解總係瞓得唔好
雖然唔係每項都達標,但今次旅程卻為我帶來了不少新的體驗:
第一次參加海外馬拉松十公里跑
第一次帶阿Jun出遠門 (相當難搞)
第一次在日本火車上吃弁当
第一次在日本坐船
第一次入住一間有埋廚房的酒店房
第一次用車站locker寄存行李
隨了咁多個第一次的經歷外,旅行期間更經歷了不少奇妙的事情,實在是一個值得感恩之旅。
回港後一星期
(311),日本便發生「世紀大地震」,令我體會到做人應該及時行樂!
亦因為日本地震搞到我寫blog都無mood,中途停了兩個多星期沒寫遊記!左拖右拖之下,旅行後3個幾月才完成今次的全部遊記,終於告一段落!
(好懷念日本東京、新宿、箱根、富士五湖......等各個景點啊!)

埋單計數今次7日行程,總共花費大約HK$10,000(包括買手信),比預算中的支出為少!Good
(有錢剩)

在此鳴謝各位Blog友一直支持追看“背囊友@東京馬拉松之旅2011”!唔知日後我仲會唔會有“背囊友@XX馬拉松之旅”呢?





沒有留言:

發佈留言