2011年6月8日星期三

東京馬拉松之旅~Day 6 (天上山公園)下


(2011.03.02)
<Day 6>
其實天上山公園唔係好大,不過從天上山可以遙望到富士山,所以吸引了不少遊客坐吊車上山。
要看到最近、最靚的富士山景,便要行一段小山徑上山頂。
由於山頂海拔高,氣溫低,在上山的途中,我第一次見到樹掛
晶瑩剔透的冰包著樹葉的末梢,好靚、好吸引啊~
(懷著興奮的心情,上山遙望富士山......)

(要上山頂就要行一條山路小徑)

(條路真係幾斜吓)

(就嚮呢個時候,忽然間見到路的兩旁滿佈了銀白色的樹木)
 


(睇真D,原來係冰嚟o架!)


(第一次見樹掛,真係好開心)

唔好講咁多,一於影多幾張相先~

(山頂有個小型神社)
 

丫!掛住講d樹掛,差d唔記得咗今次上山頂的主要目的(遙望富士山)添!
其實,因為我哋上到山頂望過去富士山,那邊一直都污雲罩頂,所以只係見到富士山的山腰;而富士山的山頂卻一直被厚雲遮蓋著,完全睇唔到。
雖然我死心不惜,在山頂守候了一會兒,但終於都無緣一睹富士山的全相,真係掃興...
(可惜,污雲蓋頂......以下就係我所見的富士山了)

(似乎要見到似樣d嘅富士山唯有睇post card)

算啦,睇嚟我同富士山都係有緣無份o架喇,唯有返回天上山公園,準備坐番吊車落山罷啦……

(落山方向的吊車係1號車,今次車頂公仔唔係白兔而係狸貓!)

(再次俯瞰河口湖)

(見到對頭上山的吊頭車)

(似乎河口湖沿湖有不少美景喎,等陣去行下先!)

落到山已差不多中午了,我哋決定沿住湖邊行吓,睇吓靚景,順便搵吓有咩食市食晏!
待續......

沒有留言:

發佈留言