2011年6月21日星期二

東京馬拉松之旅~Day 7 (築地魚市場)


2011.03.03
昨晚是在新宿的最後一晚,行完歌舞伎町,回酒店執完吓行李,plan埋第二日去東京鐵塔的路線,已經差不多凌晨2:00了。今早又要一早出發去築地魚市場,所以只係瞓得幾粒鐘。唉……呢個Trip的睡眠指數真係強差人意!
講番最後一日行程先!
雖然話今日要返香港,但係坐黃昏機(6:20pm),所以我哋仍會善用時間,玩盡佢。由於酒店距離車站較遠,所以我哋決定先check out,然後租用新宿駅內的   locker。不過,因為我哋D行李喼比較大,所以要搵大locker先得!好彩新宿駅地庫那層有一排大locker,咁我哋就唔使拖住個喼去行街咁累贅啦!

(第一次租用車站的locker,全自助式!)

之後我哋便出發展開最後衝刺的行程:先去築地魚市場見識一吓,然後大家便分道揚鑣~ Bonnie會去池袋幫朋友買嘢、我去影東京鐵塔、Silver在新宿一帶遊覽。最後大家2:00pm在新宿駅月台集合一齊坐機鐵去成田機場。行程充實,let’s go……
(坐電車由新宿去築地話咁快就到啦!)

(築地駅月台的浮世繪壁畫)

築地魚市場分“內市場"同“外市場"兩個,內市場主要係做批發,而外市場則多為零售及食店。我哋先行內市場……
(一朝早已經好熱鬧了)

(呢度乜都有得賣,食得、唔食得都有)
 

(築地所有嘢都同魚有關,連叮噹豆沙餅都係魚形,kawaii呢!)

(仲有好多魚販入貨及運貨,非常繁忙)

(都係唔好阻搬運工人做嘢,入去街市,行吓魚檔先!)

 (魚檔好多海鮮呀,d魚睇嚟好新鮮喎!)

(嘩,淨係D魚頭、魚尾都咁大件,可想而知條魚幾咁巨型啦!)

(連八爪魚都超大呀!)

(呢兩條雖然唔係「日本一」,但係都勁大條,いちばん(i-chi-ban))

行過隔離街就去到築地魚市場的外市場",呢度林林總總,乜都有得賣……


(呢邊同內市場一樣,各式各樣乾貨、濕貨,乜都有得賣)

(旅遊書介紹呢間賣「玉子燒」好出名)

(一場嚟到,當然要買件試吓啦)

(甜甜地好好味~美味しい!)

(附近仲有好多其他食店)
 

(呢位哥哥好落力咁幫d客磨刀)

(Bonniefriend話呢間D牛肉飯好正,轉頭試吓先!)

行了一朝,都差不多肚餓了。來到築地,當然要試吓海鮮啦!但係我哋又唔識得好似蔡さん咁叫D魚檔老闆即劏刺身俾我哋食,所以唯有睇吓邊間食店有さしみ(sa-si-me)食啦!

(嚟到築地,當然要試吓海鮮啦!我哋最後揀咗呢間...)

(我哋好豪咁叫咗個河岸盛二人前(¥2,980) )

(唔知係唔係心理作用呢?真係好鮮甜,好好味啊!)

食完一餐貴夾唔飽的美味刺身午餐後,Bonnie似乎唔多飽喎,佢打算去番剛才那間きつねや牛丼屋食牛肉餅。點知去到已售罄了……

(差不多排到Bonnie時,店員話:是日牛肉飯沽清!)

(呢間都有好多人,似乎都唔錯,但係Bonnie無响呢間食)

之後,我們便離開築地,各自趕往下一站了。臨走之前,我記得旅遊書有影過築地魚市場的牌,我都想幫四葉妹妹影番張類似的「到此一遊」照,但係點解行均幾條街都唔見個牌嘅?我同Bonnie四處張望都搵唔到那個牌。由於趕時間,正當我打算放棄回車站之際,一轉頭便見到那個牌!唏,真低能,原來剛才我哋都有經過那個牌,點解會發覺唔到嘅呢!!?……

(咁辛苦才搵到築地魚市場的牌,當然要影番張相留念啦!)

(好!大家就在此分道楊鑣啦!)

時間緊迫,在車站話別後,只剩餘大約1.5小時的自由活動時間。於是,我便獨自一人帶住四葉妹妹Jun & Woodstock東京鐵塔(東京タワー),影更多「到此一遊照」……


待續......

沒有留言:

發佈留言