2012年2月10日星期五

高雄馬拉松之旅~Day 1 (I)


好不容易終於到了出發去「高雄馬拉松之旅」的大日子,由於我是坐10:15am的航班,故一早便出發去機場。雖然今次係Solo Trip,但係我一d都不孤單,因為我帶埋3團友”(四葉妹妹、JUN & Woodstock)同行,全程我都忙於充當他們的御用攝影師……

(繼上次東京馬拉松之旅,三傻又再結伴去旅行)



(首先就係坐巴士去機場)


(4/2係年初十三,機場特設農曆年裝飾)



(三傻係free riders,所以無自己的boarding pass)


(第一次坐中華航空的飛機)


(順利mark到窗口位,而且鄰坐仲係無人坐添)


(佢哋真係好忙,又要望窗外風景、……)


(又要忙住睇電視、……)

(仲要忙住食飛機餐添,真係辛苦哂)


今次係我咁大個女第一次一個人坐飛機,短短一小時的機程,一點也不覺得悶,話咁快就到達高雄了。下機時,前坐的男士很好人,他主動幫我從行李架上取下行李喼給我。其實,我咩動作都無做過,而且他的行李並不是放於同一格,亦唔知點解佢會知那個喼是我,但他就是二話不說主動取了行李喼給我!
感謝主,在旅程一開始便為我安排小天使為我提供協助! 出路遇貴人,Very Nice
(由於無寄運行李,到達機場便買了張捷運1 day pass直接坐捷運去高雄站)


(高雄的捷運車箱是以綠色為主)


(25分鐘便到了高雄站,我住的舜鈺商務旅館,非常近車站)

出了捷運站後,我拖著行李喼大約行了約五分鐘仲未見我的旅館,開始懷疑自己行的方向是否正確,於是在街口便停下來打算睇睇地圖。當我在找街道牌碓定自己的位置時,忽然有個男仔走來問我要找哪問酒店,我告訴他之後,他便說:就是轉角那間了。
噢!原來那旅館的門口剛巧有修路工程,所以擋住了我的視線!
感謝主,又有一位小天使出現主動協助我!


(順利到達旅館及check-in)


(到達旅館只是12:40pm,要到1:00pm才可以取房,
故我利用旅館
lobbyfree internet電郵回家報平安)

呢間旅館真的不錯,又近捷運站、又有免費上網服務、房間潔淨、而且不貴,43夜只係HK$660 (雙人房連早餐),相當值得推介。

(呢間就係我在高雄43夜的房間了)


(我最喜歡這個飲水器,不用煲水,熱水源源不絕!正呀~)

安頓好一切之後便要進行今日的主要任務-- 取跑手包
    待續






沒有留言:

發佈留言