2012年2月28日星期二

高雄馬拉松之旅~Day 4 (I)


2012.02.07Tue.
話咁快四日三夜的「高雄馬拉松之旅」便到了最後一天了。
由於我2:10pm要去機場,所以打算上午只在旅館附近的「高雄車站願景館」「高雄火車站」行吓、影吓相便算。
點知「高雄車站願景館」竟然裝修封館……
咁唯有去「高雄火車站」拍照啦!
(高雄的最後一天,當然要帶埋阿JUN佢哋一齊去食早餐啦)

(呢度以前係「高雄火車站」,現在已成為「高雄車站願景館」)

(豈有此理,竟然裝修封館!唯有在門外影相啦!)

(
雖然入唔到去,但「高雄車站願景館」門前的地板也有很多嘢影)


(門前地磚簡介了館內的建築特色)

(來高雄咁耐,都好似無影過捷運高雄站)

(捷運站側便是「高雄火車站」)

(車站內有不少火車歷史照片及模型展示)

(站內有店舖賣便當,好似幾好味咁噃)

(站內有一間紀念品店)

(店舖門前有紀念印,估唔到除了捷運站的紀念印外,我仲蓋到火車站的紀念章)

(入去紀念品店行吓先~)

行行吓紀念品店,忽然聽到站外下大雨的聲音。Thanks God! 來高雄的頭三天都天清氣朗,讓我可以順利跑馬拉松及到處遊覽。雖然今天下雨,但我並沒有特別行程,所以對我沒有影響,真的很感恩!

(剛才下雨,好彩我在站內,沒有淋到我)

(既然外面下雨,我便留在火車站內行,站內貼有不少舊火車照片,很有那些年的 feel)

(上到火車站的二樓,見到火車頭造型的坐椅,Cute!)

(仲有這個用卡紙砌成的火車頭擺設,好有型啊)

(噢!原來呢度有一間紙模型店「紙箱王」)

(店舖前仲有不少大型的紙模型)

(入到店內又見到好多很精緻的紙模型)

 (呢d屋仔係音樂盒嚟o)

(在「紙箱王」店內行咗好耐,離開時經過7-11見到兒時小食,估唔到依家變到咁大桶)

行完火車站已差不多11:30am,由於旅館的退房時間是中午12:00,故便返回旅館收拾行李了。

(剛才在火車站買了一架小火車頭及DIY紙屋音樂盒做手信)

(我在701號房渡過了高雄的三個晚上,現在要退房了)

退房後我用Lobby的電腦上了一陣網便夠鐘去機場了
待續……

沒有留言:

發佈留言