2010年4月14日星期三

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 3中


2010.03.25 (Day 3)
...... Day 3

我們是坐11:40am的濃飛巴士離開不停下雨的高山,唔知去到平湯會唔會好天呢?......
(濃飛高速巴士總站有好多條路線,去平湯的巴士站是5號巴士站)

 

(候車室的自動售賣機印有白川鄉圖案,好靚呀😍)

(V記買咗燒丸子 たこ燒き)

(噢,車嚟啦,真係好準時喎!)

(盒燒丸子一於帶上車食啦!)

(車程初段,只見雨景......)

(到咗車程中段,已經開始見到雪景了!)

(雪景越來越多)
 

(一小時車程,話咁快就到咗平湯站)

(他們撐著傘不是因為下雨,而係......落雪呀💕)
 


(你睇我個袋~ 一落車已經有好多飄雪歡迎我哋喇!)

(仲有雪人來接四葉妹妹車添!)

(咁凍~緊係入去巴士站的商店行吓先啦)

其實"奧飛驒乘車套票"包括的免費浸溫泉就是在車站的商場三樓,但由於我們住的旅館都有溫泉,所以我哋無在此浸。
我見呢度有得賣「飛驒牛串燒」,睇書話「飛驒牛串燒」好好食,所以我同V記就一人買了一串。在等候舖頭的大嬸燒串燒時,我同V記去咗影隔壁舖的巨型飛驒寶寶(上圖)。點知當大嬸燒好牛串後,佢搞錯咗將我哋果兩串俾咗一個只叫了一串的女仔,當發覺時,那女子已經上了巴士。她只好無奈地燒過另一串給我們!
(飛驒牛串燒沒有我想像中好味,肉質有點靱)

(案內所就在巴士站對面,側面仲有一間外形特別的警局)

(一於入案內所攞番張地圖及其它資料,順便睇吓有無紀念印蓋先!)

(Wow~不單止有印,佢仲有三款咁多添!咦?櫃檯有一個電子鐘,有天氣預告喎!豈有此理,之前之後的兩天都有太陽,但我逗留的兩天竟然係陰天😭!)

(旅館距離巴士站及案內所很近,徒步約5分鐘,沿途景色相當清幽)
  
(Yeah! 終於到了平湯館)

由於平湯館好大好靚,我影了很多相,留待下一篇Blog 一次過上載旅館的照片。下回繼續平湯之旅的主打活動-- 浸溫泉及吃豐富的飛驒晚餐......
 
つづく

沒有留言:

發佈留言