2010年4月23日星期五

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 5(III)



2010.03.27 (Sat.) ~天晴

由白川鄉坐車往金沢只需約1小時15分鐘,但因為到金沢市時塞車,故阻延了10多分鐘才到金沢駅前巴士站。落車後,我們便先去旅館放下行李。我們住的旅館(金沢セントラルホテル)分本館及東館,在網上預約時它自動assign了我們住本館(舊d)初初check-in時,服務員不懂英文,又好似找不到我們預約的紀錄......,好彩後來有一個年青d的女職員(略懂英語)幫手,最終都找到我們預約的資料,順利check inThanks God


(第一次在日本遇上塞車的情況)

(這便是我們在金沢兩晚的酒店房間)

Settle down後,我哋就搭市內觀光巴士去近江町市場

(觀光巴士每程車費¥100,無須買票,落車入錢!)

(其實近江町市場距離金沢駅不太遠,約10分鐘車程便到了)

(近江町市場的街市(G/F)5:00pm左右就收檔,其他樓層的商店就開到8:00pm)

(近江町市場以售賣海鮮而著名,街市相當大)

(街市內有很多海鮮檔,賣蟹的攤檔多不勝數)

(除了蟹之外,仲有其他海鮮及海產)

(街市當然有蔬菜及其他東西賣啦!)

(街市內各式各樣的攤檔...)

行到大約5:30pm,好多檔舖都陸續收檔,所以我哋上咗2樓睇吓有咩食市食晚餐,但係唔多啱心水。於是我哋返回樓下,打算買d魚生回酒店食。
行行吓,V記見到有一間店舖有好多人,我哋入去湊熱鬧才知原來到了半價時段(某些店舖會於收舖前將食物半價發售)。睇卡通片經常見花師奶搶半價品,估唔到今次我都有份搶埋一份。


(上到二樓見到有幾張好得意的posterCute!)

(樓上望向樓下街市,見到一些店舖己收檔了)

(除了搶購半價寿司之外,我哋仲去生果檔買了一盒士多啤梨添!)

離開近江町市場後,我們便返回金沢駅行吓!見到有案內所,於是便入去睇吓有無咩資料攞......
 (案內所的佈置好有金沢特色,仲有雨傘借添!)

(呢塊板清楚介紹金沢市內的巴士種類及車費)

(金沢駅內有不少商店售賣各式各樣手信......)

(咦~ 鹽都可以當枕頭?Snoopy幫手sell鼓油? 夜用......香口珠?)

行行吓,見到JR閘口對上掛著一幅好可愛的大Banner--金沢城前有一群很得意的菇菇。全靠呢張大Banner吸引我行過去拍照,才發見原來JR金沢駅都有紀念印

(Yeah! 又有印蓋)

(之後我們返回酒店,途經濃飛巴士站。見到有人擔遮就知道又開始落雨了!)

(今晚豐富的晚餐:三文魚魚生、半價寿司、飯後果士多啤梨)

今日在白川鄉行咗成朝,下午又在近江町市場行咗成兩個鐘,真係夠哂皮了。明天的行程不算太緊密,只plan了輕輕鬆鬆遊金沢--兼六園及金沢城......
つづく

沒有留言:

發佈留言