2010年4月21日星期三

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 5(I)

2010.03.27 (Sat.) ~終於天晴了!!


今日的行程是:高山→ 白川鄉→ 金沢
全因為想到白川鄉合掌屋,才有今次「日本中部之旅」的產生,所以今日的行程絕對是這次旅程的重頭戲。
由於我們打算坐8:50am那班車由高山往白川鄉;而白川鄉往金沢的車只有兩班 (13:50 / 16:50)及需預約,故昨晚我們回酒店前,已預先去巴士站買好了今天的車票及早餐,以便一早出發......

(大家睇吓,就係靠呢兩張車票由高山→白川鄉→金沢o架喇!)

(簡單的早餐:麵包+奶茶)

(8:15am check out後,仍有時間剩,故在附近的街道行吓)

(之前影的地下路牌都是有雨水,今早天氣很好,終於可以影到乾的路牌了)

(我昨晚都有玩扭蛋機,本來想扭齊一套pins,但扭了許多次都係"朝市"那款)

(8:30am, 商店陸續開門了)

(嘩~好大個さるぼぼ呀!大到連喼都放唔落呀,唔怪得之無人攞佢哋走啦!)

(去濃飛巴士站側的JR高山駅睇吓有無紀念印先)

(Yeah!搵到喇!)

(JR高山駅的候車室內設有小食店,仲有好cute的飛驒寶寶便當添!)

(呢架就係高山的JR火車了)

(巴士準時8:50am到達,出發去白川鄉......)

(今日天清氣朗,加上往白川鄉的沿途風景優美,一流呀!)

(高山去白川鄉,只需約一小時的車程)

(一落車就見到合掌屋式的案內所)

(案內所有設儲物櫃,但由於我們的行李喼太大放不下,故要交案內所職員代為存放,每件行李¥300)

(在案內所除了寄存行李外,當然唔少得蓋紀念印啦!)

(離開案內所,見到有一班當地人的旅行團在影大合照)

(四葉妹妹都要影番張到此一遊照)

(2010327日,我終於夢想成真,親身到白川鄉看世界文化遺產的合掌屋!)

(很感動啊~多個月來的籌劃,如今白川鄉的合掌屋實實在在的展現眼前了)

(這條看似吊橋,但其實是由很穩陣的石屎建成的)

(過了橋之後,便是商店街,兩旁的店舖或民宿全是合掌屋式的

(合掌屋A形的屋頂設計有助避免積雪,由於昨晚下雪而今早天晴,故我們可以見到屋頂一邊有雪,而另一邊(向東)已沒有積雪了)

白川鄉其中一個必去景點是在小山丘上的荻町展望台,可以坐穿梭巴士(¥200)上去。由於旅遊書話步行亦只不過20分鐘,所以我們便打算一邊睇景,一邊步行上山。但係我哋行咗成45分鐘有多都仲未到,唔通我哋行錯路?~

(沿著大路一直行上山)

(中途見到有人在修葺屋頂的禾稈草)

(咦?點解愈行愈少人嘅)

(我哋行咗半個鐘有多了,點解仲未到o架?)

 (好似好荒蕪咁嘅,唔通行錯路 !!??)

 (吓!仲要行600m咁遠,又話20分鐘路程!!??)

(越高就越凍,連草都結冰)

(係唔係到喇?點解唔多似嘅?噢,睇真d,係有個"→"o......)

(究竟仲要行幾遠呀?)

(嘩!白茫茫一片雪地,我哋係唔係行咗去瑞士呀!)

(行行行...終於到了!)

究竟點解廿分鐘的行程,我哋會行咗咁耐!?
其實係因為我哋唔知原來"和田家"後邊有一條小路接駁大斜路上展望台 (下圖藍色虛線),而一心諗住行到穿梭巴士站才轉入小路上山(紅色虛線),但係又傻吓傻吓錯過了入小路的路口,一路跟咗車路直行(橙色虛線),所以咪行多咗兩倍時間囉😓!


真係行到索哂氣!依家講番都講到索哂氣,留番下一篇blog才繼續寫上到展望台的情況啦......

つづく

沒有留言:

發佈留言