2010年4月29日星期四

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 6(III)


2010.03.28(Sun)    氣溫 5-9° C   天陰有雨
飯都食完啦,點解d雨勢一d都無減架?算啦!落雨之嘛,一於照行啦!繼續去下一站~金沢城
金沢城就在兼六園對面,步行過去只不過3分鐘。金沢城雖然大,但由於落雨及部份地方正在維修中,所以我哋無行哂,主要係行咗城前的草地及"菱櫓.五十間長屋"。如果今日係落雪而唔係落雨,相信景色會靚好多……





(如果城前開滿櫻花一定好靚啫!)

(既然無櫻花,就用色彩繽紛的雨傘來襯托金沢城啦!)

(一入城就見到城前有一片大草地)
 

(由於落雨,所以我哋無响草地逗留,而直接去"菱櫓.五十間長屋")

  (呢度就係"菱櫓.五十間長屋",入內參觀是需要買票的-- ¥300。好彩,我哋買咗兼六園及金沢城兩用聯票啫!)

(長屋內詳細介紹金沢城的建構)

(金沢城的建築特點是不用釘的,全是用木筍及木栓併合而成)

(由長屋向外望的景色)

望見d雨不停咁falling down,我的心情就Down Down Down…!行完長廊見到咁大雨,都無乜心機行金沢城其他地方喇,所以決定去番巴士站附近的手信店逛吓,希望shopping可以令人cheer up啦!……

(離開"菱櫓.五十間長屋"時,見到有一棵很大的松樹)

(商店街內的店舖售賣各式各樣的富金沢特色的紀念品)

(哈哈~呢樣紀念品係唔係為四葉妹妹而設o架?)

之後我哋就坐巴士返回金沢駅前巴士站,並在JR金沢駅內的商店行吓,順便買定d嘢食回酒店當晚餐。
落雨無乜邊度好去,加上我哋要在4:50pm上網為兩日後回港的機票作網上check-in及劃位,故便返回酒店了。
(金沢JR駅附近另一個富時代感的建設)

(噢~今次見到另一隻色的周遊巴士,綠色就襯哂我啦!)
返到酒店見未夠鐘,我哋就去咗東館那邊睇吓酒店的「大浴場」。上回提過酒店分本館及東館,我們是住本館的,但只有東館設有大浴場,故本館的住客如要浸浴便要過東館。睇完大浴場的格局又搞掂哂網上check-in手續後,便返回房間。
V記話佢不太有興趣去浸浴 (加上佢唔多舒服),所以我自己一個人走咗去東館大浴場浸風呂  (日文:風呂=沐浴;湯/ゆ=熱水;溫泉/おんせん=溫泉)可能時間早(5:30pm),入到大浴場竟然得我一個。雖然浴場不算大,但係包場喎,咁大個女第一次咋~爽呀!

(哦?無人喎,等我影吓相先~)
 

浸完風呂回房間食晚餐,之後好悠閒咁睇一陣電視及旅遊資料就瞓了😪!
(是日晚餐~呢隻拉麵底的杯麵好好味呀!😋)

That’s the end of Day 6今日真係好hea的一天,明天便要離開沢,返回名古屋了!希望天氣轉晴啦……
つづく

沒有留言:

發佈留言