2010年4月28日星期三

2010日本中部(白川鄉)の旅~Day 6(II)


2010.03.28(Sun)    氣溫 5-9° C   天陰有雨
石川縣金澤市的兼六園由賀藩五代藩主所建,是日本三大日式庭園之一 (其餘兩大名園是岡山縣的後樂園及茨城縣的偕樂園)。兼六園面積約105千平方米,園內種植了超過180種,總數達8000株的樹木。兼六園最引人入勝的地方是四季不同的景緻:三月的梅花、四月的櫻花、秋天的紅楓、冬天的白雪 (雪吊)
今次我是三月尾去,所以見唔到到櫻花盛放的美景。好彩,園內有個梅林,雖然無得賞櫻,但見到早春梅都唔錯丫……望「梅」止渴丫嘛😂!
(龍石?邊度有龍呀?)


(見到喇!圈住果舊石似唔似恐龍頭呢?)

(展覽館今期展覽女兒節公仔)

(由於展覽館要買票入場,我哋無入到去)

(之後我哋去咗「梅林」)

 (其實梅花的嬌艷絕不遜於櫻花的優雅!)

(欣賞完梅花之後,繼續遊覽兼六園,行行吓~去到「飄池」)

差不多行完兼六園了!離開時,竟然發現馬路邊有幾棵盛放的櫻花樹!咁我哋當然要影.影.影.啦~~さくら~さくら~
(Yeah!終於可以近距離見到櫻花喇)

 今朝出門前都有上網check過天氣,天文台預測早上天陰,中午開始有雨。唉……使唔使咁準呀!!? 我哋在兼六園行咗約兩個鐘,約12:00nn便打算出番兼六園對出的商店街行吓。不久便開始落起雨,而且雨勢頗大添,所以我哋就決定搵間食店食晏兼避雨……
(行行吓商店街便開始落雨了)

(我哋揀了其中一間店舖食晏兼避雨)

(裡面的門廉好cutie啊!)

(我們上了樓上雅座)

(日本咖哩飯¥700-- 賣飛忽)

究竟d雨幾時先停架? 飯都食完喇!想去下一站~金沢城


つづく

沒有留言:

發佈留言